Een nieuw energiecontract aanvragen in 3 stappen: zo werkt het
Energie aanvragen bij NextEnergy is een fluitje van een cent. Of je nu alleen stroom of gas wilt aanvragen, of voor allebei kiest. Het kost je slechts 3 simpele stappen.
Energie aanvragen, lijkt een ingewikkelde klus. Niet bij NextEnergy. In slechts 3 stappen is het geregeld. Zo kun je tot wel 46% per jaar besparen met dynamische stroom en gas. Bereken je aanbod nu.
Bespaar slim op stroom en gas met het dynamische energiecontract van NextEnergy. Door slim in te spelen op de goedkopere dalmomenten, profiteer je van de goedkoopste tarieven. En dat zie je terug op je energierekening. Vraag nu energie aan en bespaar tot wel 46% per jaar!
Profiteer van goedkope prijzen voor stroom en gas. Met een dynamisch energiecontract heb je tot wel 46% lagere energiekosten.
Krijg toegang tot dalmomenten en gebruik ze slim. Zo kun je flink besparen op energie. Onze app maakt het mogelijk.
Wees verzekerd van 100% groene stroom. En transparante tarieven zonder verborgen boetes en risicomarges. Wel zo eerlijk.
Energie aanvragen bij NextEnergy is een fluitje van een cent. Of je nu alleen stroom of gas wilt aanvragen, of voor allebei kiest. Het kost je slechts 3 simpele stappen.
Ga naar onze berekentool en vul je postcode en huisnummer (en de eventuele toevoeging) in. Volg daarna de stappen om een persoonlijk aanbod te ontvangen. Zo vragen we om je huidige verbruik door te geven of we maken een schatting voor je.
Voer je persoons- en betaalgegevens in het juiste veld in. Geef ook aan of je wilt overstappen naar NextEnergy of gaat verhuizen naar het ingevoerde adres. Vul ook de startdatum van het contract in, zodat je verzekerd bent van energie vanaf deze afgesproken datum.
Je bent bijna klaar. Je hoeft alleen nog je aanvraag te bevestigen. Heb je hulp nodig? We adviseren je graag.
Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 tot 17:00 op telefoonnummer: 030 203 5800
Na je aanvraag ontvang je een bevestiging van het contract in je mailbox. Twijfel je? Je hebt 14 dagen bedenktijd om het contract kosteloos te annuleren. Ondertussen zorgen wij ervoor dat je oude energiecontract wordt opgezegd door nauw samen te werken met je huidige leverancier. Geen zorgen, dankzij onze uitstekende service kom je niet zonder energie te zitten. Het enige wat jij hoeft te doen, is 20 dagen wachten totdat je energiecontract ingaat. Welkom bij NextEnergy, je nieuwe energieleverancier.
Bij verhuizen komt veel kijken. Dat begrijpen we. Daarom zorgt NextEnergy ervoor dat de aanvraag van een nieuw contract zo soepel mogelijk voor je verloopt. Vergeet echter niet om je vorige energiecontract op te zeggen (als je die hebt) bij je huidige energieleverancier. Heb je een vast contract? Zorg ervoor dat de einddatum van dat contract overeenkomt met de startdatum van je nieuwe contract bij ons. Zo voorkom je problemen met de opzegtermijn.
Bij nieuwbouwprojecten loopt energie aansluiten net even anders. De aanvraag voor stroom en/of gas verloopt namelijk vaak via de aannemer. Is er een aansluiting voor gas en stroom aanwezig? Dan kun je jouw aanvraag bij NextEnergy regelen. Is er (nog) geen aansluiting beschikbaar of bouw je jouw eigen woning? Neem dan contact op met de netbeheerder in je regio. Je ontvangt een EAN-code voor je adres die je nodig hebt om een energiecontract af te sluiten.
Een dynamisch contract kent geen vaste contractduur. Dagelijks opzeggen is dus mogelijk. Een variabel contract heeft ook geen specifieke einddatum, waardoor je op elk gewenst moment kunt opzeggen. Een vast contract is echter anders. Je zit voor bepaalde tijd vast aan het contract, vaak tussen de één en drie jaar.
672 onafhankelijke beoordelingen via Klantenvertellen.nl
97% beveelt NextEnergy aan
Gewoon goed!
Positief
Mijn energie en gas weer redelijk onder controle
Goede info , goed bereikbaar en goede deals en prijzen.
De tarieven zijn uitstekend
Goed
Mooie en goede uitgebreide App
Met dynamisch contract ben je op jaar basis goedkoper uit.
App lekker overzichtelijk
Zeer duidelijk
De alles is zichtbaar.
Gas enstroom kun je appart inzien en ook de kosten
Makkelijk te bekijken, duidelijke informatie Prima app
Zeker bij electriciteit is het handig om vooraf per uur de kostprijs te kunnen zien
Duidelijke app, tarieven en dagelijkse informatie waar je als consument wat aan hebt.
Nederlandse graaieconomie
Beste tarieven en zeer eenvoudige gebruik.
Geen vervelende mensen aan de deur of telefoon en een eerlijk contract
Dankzij de applicatie kan ik het gebruik van de wasmachine en andere apparaten plannen tijdens de uren met het laagste energieverbruik
Alles klopt bij Next Energy De app is top Zeer tevreden
Nee
Duidelijk en makkelijk in te zien wat je per betaald voor de geleverde energie.
Xxxxxx Ik geef GEEN toestemming
Kies nu voor het dynamische energiecontract van NextEnergy en bespaar op je energierekening. Het aanvragen van energie kost je slechts 3 stappen. Wij doen de rest.
Vergeleken met traditionele contracten
Wij vertellen je de beste bespaarmomenten
Geheel kosteloos
Heb je hulp nodig bij het aanvragen van energie? Of wil je wat meer weten over ons dynamisch energiecontract? Een van onze experts van de klantenservice staat klaar voor al je vragen.
Het wordt aangeraden om uiterlijk drie weken van tevoren energie aan te vragen. Zo ben je verzekerd van een soepele overgang. Bij energieleveranciers van een variabel contract en vast energiecontract is het mogelijk om tussen de zes en drie maanden vóór de einddatum van je contract een aanvraag te doen. Bij een dynamisch energiecontract is dit niet van toepassing, omdat je een contract voor onbepaalde tijd afsluit en dus dagelijks kunt opzeggen.
Het aanvragen van stroom duurt slechts een aantal minuten. Bij NextEnergy kun je al binnen drie eenvoudige stappen jouw aanvraag versturen. Het enige wat je hoeft te doen, is je aanbod berekenen, je gegevens in te vullen en 20 dagen te wachten totdat je dynamisch stroomcontract ingaat. Ook voor een dynamisch gascontract zit je bij ons goed.
Ja, NextEnergy biedt ook spoedaansluitingen aan. Je ontvangt dan binnen 24 uur stroom en/of gas. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Ja, je kunt jouw energie-aanvraag annuleren binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na het afsluiten van het contract. Tijdens deze periode kun je het contract kosteloos en zonder opgave van reden ontbinden.
Ja, bij NextEnergy is een slimme meter nodig om je energieverbruik te meten. Als je nog een oude meter hebt, kun je via je netbeheerder een slimme meter laten plaatsen. Wil je geen slimme meter? Dan kun je bij ons alleen het wettelijke modelcontract afsluiten.